Regulamin hotelu
WARUNKI REZERWACJI
Za rezerwację gwarantowaną uznaje się rezerwację przedpłaconą.
CENTRUM DOBREGO SMAKU S.C. EWA GRYNKIEWICZ I MARCIN GRYNKIEWICZ
Nr rachunku bankowego: 94 1020 3613 0000 6302 0129 1442
Kod Swift: BPKOPLPW
W tytule przelewu proszę podać: imię i nazwisko zamawiającego / Gościa, termin pobytu oraz nr rezerwacji.
Zgodnie z przepisami z dnia 1.01.2020. w przypadku faktur VAT dla podmiotów gospodarczych prosimy o podanie pełnych danych firmy najpóźniej do dnia wpłynięcia zaliczki oraz każdorazowo przy płatności za usługi. W przeciwnym wypadku rezerwacja czy usługa jest traktowana jako indywidualna i nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT na firmę należy poinformować o tym fakcie obsługę przed rozpoczęciem usługi.
Pozostała część́ należności płatna jest gotówką lub kartą kredytową w recepcji hotelu chyba, że przedpłata opiewa na pełną wartość pobytu lub potwierdzenie rezerwacji stanowi inaczej.
- Rezerwacja noclegów może zostać opłacona w całości w formie zadatku przelewem na rachunek bankowy operatora hotelu. Na specjalne życzenie przygotowujemy faktury proforma.
- Fakturę zaliczkową dla firm wystawiamy po uprzednim zgłoszeniu danych rejestrowych firmy na adres e-mail kontakt@krainajezior.com.pl lub telefonicznie 500 003 602. Prosimy o przesłanie pełnych danych wraz z numerem NIP przed zaksięgowaniem wpłaty.
- Za rezerwację gwarantowaną uznaje się rezerwację przedpłaconą (wysokość wpłaty to minimum 40% kosztów całego pobytu, lecz nie mniej niż koszt pierwszej doby).
- W celu zagwarantowania rezerwacji prosimy o dokonanie wpłaty zadatku (przedpłaty gwarancyjnej) w wysokości …… PLN do 3 dni od złożenia rezerwacji … .05.2023 na podane konto złotówkowe operatora hotelu.
- W przypadku faktur VAT dla podmiotów gospodarczych prosimy o podanie pełnych danych firmy najpóźniej do dnia wpłynięcia zaliczki.
- W przypadku braku potwierdzenia przez Państwa wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja może zostać anulowana.
WARUNKI ANULACJI
- Warunkiem koniecznym do anulowania rezerwacji jest wysłanie maila z postanowieniem rezygnacji ze skrzynki pocztowej, z której dokonywana była rezerwacja. Recepcja lub dział rezerwacji potwierdzi otrzymanie rezygnacji drogą mailową.
- Rezerwacja gwarantowana (przedpłacona) ważna jest do godziny 12:00 dnia następującego po dniu przyjazdu.
- Rezerwacja niezagwarantowana w terminie określonym w potwierdzeniu rezerwacji jest ważna do godziny 15:00 w dniu przyjazdu. Hotel zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji niegwarantowanej po wcześniejszym poinformowaniu Gościa.
INFORMACJE OGÓLNE
- Śniadanie serwujemy w godzinach: 7:00 – 10:00. W weekendy 8:00-11:00.
- Restauracja Kraina Jezior otwarta jest we wtorki 12:00-19:00, środy, czwartki 12:00-20:00, piątek i sobotę 12:00-23:00, w niedzielę 12:00-21:00.
- Pokoje są wyposażone w klimatyzację.
- W miesiącach letnich istnieje możliwość wynajęcia rowerów.
- Internet w wersji podstawowej jest dostępny w całym obiekcie i jest bezpłatny
- Parking – bezpłatny dla Gości hotelu.
REGULAMIN HOTELU
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 12.00 dnia następnego.
- Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji dowodu tożsamości przed zameldowaniem. W przypadku odmowy recepcjonista ma prawo odmówić wydania klucza do pokoju.
- Pokój może zostać zajęty dopiero po dopełnieniu w recepcji formalności meldunkowych.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobach przebywających na terenie obieku albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Przyjazd z pupilem należy zgłosić w trakcie dokonywania rezerwacji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji rezerwacji jeśli istnieje taka możliwość, zmianę miejsca zakwaterowania, w przypadku gdy Gość nie zgłosił wcześniej faktu przyjazdu z pupilem.
- Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiedzialność finansową ponosi właściciel.
- Najmując pokój hotelowy Gość określa czas trwania swojego pobytu w hotelu, a w przypadku braku takiego określenia, przyjmuje się że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Pokoje hotelowe wynajmowane są na zadeklarowany okres. Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia prosimy zgłosić w recepcji do godziny 7:00 w dniu wyjazdu. Na życzenie Państwa postaramy się spełnić w miarę wolnych miejsc, jednak hotel nie jest zobowiązany do przedłużenia pobytu. Każda rozpoczęta godzina po godzinie 12:00: opłata za całą doby.
- Opłatę za nocleg pobiera się z góry tj. w dniu przyjazdu.
- Za rezygnację z usługi hotelowej przed wyznaczonym terminem należność nie podlega zwrotowi.
- Płatność za usługi dodatkowe świadczone na terenie hotelu pobierana jest gotówką lub kartą kredytową.
- Recepcjonista ma prawo prosić Gościa hotelowego o uregulowanie rachunku wcześniej niż przy wyjeździe , w przypadku gdy rachunek ten przekracza 1000 PLN.
- Odwiedziny Gości niezameldowanych w Hotelu w pokojach hotelowych mogą odbywać się od godziny 10:00 do godziny 22.00.
- W przypadku uwag dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Ponoszą Państwo odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z Państwa winy lub z winy odwiedzających Państwa osób. Gość powinien niezwłocznie zawiadomić recepcję hotelową o zauważonych nieprawidłowościach.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość hotelowy nie jest upoważniony do przekazywania zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- W tygodniu w hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Hotel w weekendy nie zapewnia ciszy nocnej.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Na terenie całego hotelu obowiązuje zakaz palenia. Zakaz ten dotyczy zarówno pokoi hotelowych jak i innych miejsc ogólnodostępnych. W razie nie zastosowania się do w/w zakazu Gość obciążony będzie karą pieniężną w wysokości 1000 zł za ozonowanie pokoju oraz kosztami interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia DSO.
- Każdorazowo opuszczając pokój prosimy upewnić się, że drzwi są zamknięte.
- Gość hotelowy zobowiązany jest przestrzegać przepisów przeciwpożarowych. W szczególności: nie wrzucać zapałek oraz niedopałków do kosza na śmieci, nie przechowywać w pokojach hotelowych płynów łatwopalnych, nie palić tytoniu, a w razie powstania pożaru zawiadomić natychmiast personel hotelowy.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie ich do Recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, za ich zgodą będą wysłane (na koszt odbiorcy) na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez okres 2 miesięcy. Po tym okresie zostaną one przekazana na cele publiczne lub społeczne.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Życzymy udanego pobytu.
Recepcja Krainy Jezior